joi, 24 iunie 2010

Fara regrete

Trebuie? Imi distribui orice initiativa a mea de a ma mula pe situatii. De data asta am esuat lamentabil. Sa risti sa te arunci in gura rechinilor fara sa stii sa inoti e destul de urat. Sa te scufunzi, incet, lasandu-te devorata, impune un plus de sacrificiu. Dar nu regret nimic. Fiecare moment in care m-am lasat calcata in picioare nu a fost decat un alt bonus care m-a readus pe picioare. Nu regret si nu mi-e dor de nimic. Nu mi-e frica sa-mi fac amintiri noi, oricum nu le pastrez. Le arunc si pe ele undeva, in mine. Si daca aveati impresia ca ma voi mai lasa afectata de fiecare nedreptate, atunci v-am tepuit intr-un mod artistic!Acum merit un premiu? As vrea sa vad.. ce,cum..reactii.
Da' nu acum, e prea devreme sa ma afirm, sa cer explicatii. Cert e ca fara voi, nesuferitii de zi cu zi, oamenii care ma urasc si imi afiseaza surasul ala vulgar, as duce o viata lipsita de activitati. Nu regret ca v-am cunoscut, ca mi-ati ranit candva sufletul, ca m-am crezut in voi, ca m-am daruit voua in vreun fel.
Orice lume are extraterestrii ei, nu ma apuc sa fumeg datorita unei simple divergente. Cer doar sa existati dragi idioti. fara voi , lumea ar fi un colt de Rai si nimeni nu ar mai avea speranta in ceva mai bun.
Sunt fara regrete. Consider ca am crescut suficient, incat sa nu ma mai izbesc cu fundu' de asfalt doar dintr-o suferita minora. Chiar daca tu nu detii acelasi sentiment ca mine, eu o sa ajung sa te incui intr-o grota, in sufletul meu...cat de curand[sper.]
Nu regret nicio decizie luata, nicio fapta, niciun gand. In prostia voastra m-ati ajutat sa ma reconstruiesc, sa ma redescopar. Nu m-am schimbat niciodata pentru nimeni si nimic. N-o s-o fac niciodata. Dar voi meritati ceva, un ceva impachetat in cutii tot mai colorate si legate cu fundite atat de stranse incat v-ar lua 365 de zile numai gandindu-va cum le-ati desface.
Iubesc prostia voastra si ..inocenta mea. Sunt inca prea vulnerabila, prea tanara sa casc gura pentru un comentariu, da' voi ma inspirati, imi dezvoltati apetitu' pentru ceea ce va urma.
Pentru voi dragi exi, foste-prietene, vanzatoarea din liceu care mi-a vandut un cremwurst nefiert, pentru dragul meu obsedat, pentru vecinu' de la 3, mult prea credincios, care imi inunda tratamentele mele in baie cu muzica religioasa dupa 00:00 si multor altora. Aplauze la scena deschisa, pentru voi.

Un comentariu: