marți, 13 iulie 2010

O viata ca in filme

Imi intind "rufele " pe o culme la mana a2a, plina de rugina, facuta din sarme,mult prea stramta.Imi intind pe rand: lenjeria, rochia rosie, mult prea extravaganta pentru stilul meu si maioul meu verde cu animatii. M-as intinde peste culme, sa simt cioturile de sarma cum imi dezleaga durerea. Le pun la uscat[totusi, mult prea devreme, ceasul de mana arata 4:20]. M-as lega cu clesti de plastic, sa ma usuc eu in locul hainelor, iubindu-ma cu soarele, atarnand la nesfarsit.
Nu merit dragostea, afectiunea nimanui. Nici mila. Mai ales MILA. Tintesc cu precizie victima, o incoltesc si o jumul lasand-o epuizata. Sfarsesc insangerata. Vanatorul este vanat. Ajung ca indiferenta sa imi fie inlocuita cu o valtoare de trairi interioare, de emotii ce imi zdrobesc sufletul amintindu-mi ca eu l-am silit sa plece.

De data asta a fost diferit. Nu am tintit, nu am incoltit, nu am ramas cu buza umflata. N-am avut nevoie decat de destin, sa-mi demostreze ca ce e scris, ramane scris. Daca as putea, mi-as retrage toate privirile pe sub ascuns pe care i le-am aruncat, zambetele strambe in coltul gurii..

Am ajuns sa regret si sa fiu dezamagita de mine si de alegerile pe care le fac. Daca nu m-as fi avantat cu capul inainte, tintind prea sus, dorindu-l si rugandu-ma ca in aceeasi taina el sa imi iubeasca sufletul. Nu mi-l cunoaste, acum nici nu imi mai doresc s-o faca. M-ar dezarma total doar printr-un zambet si naturaletea cu care isi traieste viata. M-as lasa dorita, in fel si chip, dar nu pot. Ma simt legata de el si de putinele lucruri care ne leaga...ne-au legat.
Mi-l doresc, aproape la fel de mult ca pe un trofeu. Nu vreau sa fiu a lui, dar totusi il vreau legat de mine. Sa il pot suna la ore tarziu, doar sa-i aud vocea, sa ma stranga in brate cand nimeni nu ar face-o.
Mi-as dori sa il fi iubit cum trebuie, sa fie totul asa cum eram obisnuita. Sa ranesc..si mai apoi sa fiu ranita.
Hai sa aruncam cartile pe fata, sa vedem cine are full. Eu n-am marcat evident, dar tu maestre..? de ce preferi sa ma bati la propriul meu joc..nu e vorba nici de table, nici remi, nici poker..nici nimic..doar noi doi..si iubirea mea pentru tine.

Spune-mi maine ca ti-a fost dor de mine, cat am fost plecata, inconjoara-mi pentru prima data bratele de dupa solduri si strange-ma pana voi refuza sa mai respir.
Iubesc si apreciez devotamentul celorlalti, care inca ma asteaptati ..si care ma considera "a lor, nu a tuturor". Dar nu pot. M-as trada, mi-as arunca sufletul..m-as darui fiecaruia dintre ei, gandindu-ma ca tu esti de fapt, nu X, nu Y, nu Z. Te-am iubit o vreme inuman de mult..iar acum simt ca te iubesc si mai mult. E posibil?.. Stiu e lipsit de tactica si impotriva codului moral..si personal.
As vrea sa ma las iubita si sa imi rescriu agenda.. sa ma las lor. Sa-mi simt sufletul asigurat..
..Dar stii? Nu am pe nimeni..desi eu sunt a tuturor..

10 comentarii:

  1. ma cam simt ..adica sunt in aceeasi situatie..:|..cum ti'am si zis,dar chestia e ca e vorba tot de un EL.:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Ileana din Rodovanu15 iulie 2010 la 19:43

    bai deci scri misto rau de tot...te ador :*
    pur si simplu esti geniala,ti-am spus de 1000 de ori si ti-o mai spun daca e nevoie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. fara cuvinte!ma uimesti..
    ai grija de sufletul tau micuta mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaaaaaah:Xmi-a fost dor de tine!!:*:*f tare ce scrii tu aciulea..:-?:X app..te-am visat aseara.pe tn si ileana.Veneam la voi sa va iau in brate>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. e fictiune? sau chiar treci prin chestia asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. observ ca te pricepi la scris chestii. concluzie : cand am de facut ceva la romana si am probleme, ghici cine o sa trebuiasca sa ma ajute ? :)) :>

    RăspundețiȘtergere
  7. cine trebuie- se spune in limba romana; asadar chiar ai nevoie de ajutor

    RăspundețiȘtergere
  8. am verificat acum si m-am inselat; scuze vlad

    RăspundețiȘtergere